تیداپارس تولیدکننده ماشین های گلخانه، کشاورزی و صنعتی

تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران

تیداپارس تولیدکننده ماشین های گلخانه، کشاورزی و صنعتی

تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران

گروه صنعتی تیداپارس تولید و صادرکننده تخصصی ماشین های گلخانه و کشاورزی، عضو رسمی انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی ایران (اتماک) و عضو فعال انجمن جهانی ماشین های کشاورزی (Agrievolution) می باشد.
تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران، در سال های گذشته به دفعات به دعوت انجمن جهانی ماشین های کشاورزی در نمایشگاه های دوسالانه انجمن در کشورهای مختلف حضور یافته است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ماشین گلدان پرکن اتوماتیک تیداپارس ماشینی برای پرکردن انواع گلدان از خاک یا بستر کشت است. این ماشین در مخزن خود بستر کشت را ترکیب و به گلدان ها انتقال می دهد. همزن تخصصی برای ترکیب مناسب بستر کشت بدون آسیب به ساختار و بافت خاک طراحی و تعبیه شده است. این ماشین پرکن، تنها با یک اپراتور هزاران گلدان را پر می کند. مناسب برای گلخانه های تولید گل گلدانی و فصلی، نهالستان ها می باشد.

سرعت و دقت بالای پر گردن گلدان ها کمک شایانی به تولید پر تیراژ و اقتصادی خواهد نمود.

 

ماشین گلدان پرکن تیداپارس از از نظر ارگونومی دارای استاندارد بالایی است. کلیدها و سوییچ های کنترل، ارتفاع بخش های مختلف و چیدمان آنها به نحوی است که حداکثر راحتی و سهولت در کار برای اپراتور فراهم آید.

ارتفاع میز نقاله به گونه ای است که اپراتوری که در انتهای میز می خواهد گلدان ها را تحویل بگیرد، می تواند به صورت نشسته روی صندلی فعالیت خود را انجام دهد. ابعاد دستگاه گلدان پر کن تیداپارس 185×150×230 سانتیمتر می باشد که موجب می شود دستگاه به آسانی حتی در محیط های کوچک بتواند استقرار یابد. در زیر دستگاه چرخ های روان و مقاومی تعبیه شده که موجب سهولت در جابجایی دستگاه می شود.

عکس هایی از ماشین گلدان پرکن اتومات را مشاهده می نمایید:

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و کاتالوگ و فیلم های دستگاه روی لینک و عبارت زیر کلیک کنید:

 

صفحه اطلاعات کامل دستگاه گلدان پرکن اتوماتیک

 

ماشین گلدان پرکن اتومات

 

گلدان پرکن گلخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی