تیداپارس تولیدکننده ماشین های گلخانه، کشاورزی و صنعتی

تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران

تیداپارس تولیدکننده ماشین های گلخانه، کشاورزی و صنعتی

تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران

گروه صنعتی تیداپارس تولید و صادرکننده تخصصی ماشین های گلخانه و کشاورزی، عضو رسمی انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی ایران (اتماک) و عضو فعال انجمن جهانی ماشین های کشاورزی (Agrievolution) می باشد.
تیداپارس به عنوان تولیدکننده کاملترین پکیج تجهیزات مدرن گلخانه ای در ایران، در سال های گذشته به دفعات به دعوت انجمن جهانی ماشین های کشاورزی در نمایشگاه های دوسالانه انجمن در کشورهای مختلف حضور یافته است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تصاویر کودریز مالچر تیداپارس

اهمیت مالچ کشی و لزوم پلاستیک کشی مکانیزه در مزرعه

پهن کردن مالچ و کشیدن نوار آبیاری در مزرعه اگر به صورت دستی و غیر مکانیزه انجام شود، بسیار پرهزینه و وقت گیر خواهد بود و برای مزارع بزرگ به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد. مالچ کشی غیر مکانیزه فقط برای باغچه های کوچک، مزارع کوچک اطراف خانه های روستایی و قطعات کوچک زمین مناسب است.

لزوم کاهش تردد تراکتور در مزرعه و انجام عملیات مالچ کشی در یک بار عبور

از مالچ ها هم برای زراعت و خصوصا کشت صیفی در مزارع استفاده می شود هم مناسب استفاده در باغات و پوشش سایه انداز درختان می باشد. مالچ کشی دستی در مزارع کار آسانی نیست، زمان بر و با مشکلاتی همراه است. در پی نیاز به مالچ کشی مکانیزه و نیاز به عملیات دیگر تکمیلی از جمله قرار دادن نوار آبیاری و کودریزی، تیداپارس ماشین ترکیبی کودریز مالچر را تولید نمود که شش عملیات در یک ماشین صورت پذیرد و تردد تراکتور در مزرعه به یک بار تقلیل یابد.

تردد زیاد تراکتور در مزرعه طی سالیان متوالی موجب ایجاد لایه سخت خاک (هارد پن) در لایه های زیرین خاک گردیده و مشکلاتی را در آینده برای شکستن و از بین بردن این لایه خواهد داشت. بنابراین انجام عملیات زراعی هرچه خلاصه تر و تجمیع شده در یک بار عبور کمک شایانی برای عدم تشکیل لایه سخت خواهد نمود.

این مساله که همزمان کود ریزی، نایلون کشی و مالچ کشی همگی در یک عبور صورت پذیرند علاوه بر تاخیر در ایجاد لایه ی سخت خاک، در سرعت انجام کار نیز بسیار موثر بوده و مزرعه به سرعت جهت کشت نشا آماده می شود.

 

 

کودریز پلاستیک کش صیفی

کودریز تیپ کش

کود ریز نایلون کش

تیپ کشن نایلون کش پانچر

کودریز مالچر در حال ساخت

پلاستیک کش نوار آبیاری مالچر

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • گروه صنعتی تیداپارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی